reklama

Potrebujete na pomoc políciu? Musíte jej zaplatiť.

Prezident policajného zboru a „vychýrený" rečník Ján Packa opäť perlil. Podľa jeho logiky si futbalové kluby za nasadenie polície budú platiť z vlastného: „...veď je to súkromná akcia nejakého klubu."

Písmo: A- | A+
Diskusia  (63)

Ale súkromná akcia na ktorej sa zúčastňujú daňoví poplatníci. Keď sa strhne v krčme bitka, keď ma niekto napadne v mojom dome, keď ženu znásilnia v chodbe bytovky aj tu si poškodený za políciu bude platiť? Asi áno! Krčma aj bytovka patrí súkromnej osobe, môj dom nie je napísaný na štát.

Pánovi prezidentovi, ba dokonca generálovi asi nestačí, že policjné hliadky častejšie vidíme v picériach a kaviarniach ako na obhliadke, on by bol najradšej keby sa do týchto podnikov presunuli celé pracoviská. Niekedy sa mi zdá, že už tam skutočne presunuté sú, len pre nový pas a občiansky si musím zájsť do budovy policajného zboru.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

S tvrdením, že výtržník by mal ísť zo štadióna rovno do basy nemožno nesúhlasiť, len či tak rýchlo boli zvaretí a odsúdení aj košickí policajti, ktorí si svoje egá odbavovali na rómskych deťoch, alebo trnavskí, ktorí dva roky späť napadli sprejera ( tak tí nie, on sa pošmykol, nešťastná náhoda ). Pán prezident policajného zboru generál Ján Packa by sa mal najprv naučiť rozprávať a v konečnom dôsledku aj trochu rozmýšľať, pretože polícia má v tomto štáte svoju úlohu a ak ju má suplovať niekto iný, tak pánov v čiernom a zelenom tu nepotrebujeme.

Stanislav Baška

Stanislav Baška

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som, ale žijem podľa jednej pravdy: "život je najhorší profesor, nikdy nepovie vopred z čoho ťa vyskúša." Zoznam autorových rubrík:  VysvetlenieŠportSúkromnéPolitika- ako to vidím ja

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu