reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Baška

Stanislav Baška

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som, ale žijem podľa jednej pravdy: "život je najhorší profesor, nikdy nepovie vopred z čoho ťa vyskúša." Zoznam autorových rubrík:  VysvetlenieŠportSúkromnéPolitika- ako to vidím ja

reklama

Vysvetlenie

Fanúšikovia Spartaka Trnava vs. polícia alebo len tak všeobecne

Stanislav Baška

Fanúšikovia Spartaka Trnava vs. polícia alebo len tak všeobecne

Na mojom blogu som sa chcel venovať najmä politike, politológii a niektorým sociologickým otázkam. Úplne som chcel vynechať príspevky o futbale a fanúšikoch, ale po včerajšku svoj osobný záväzok aspoň pre jeden krát poruším.

  • 2. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
Pre ficovoličov: prečo je prvý dôchodkový pilier neudržateľný.

Stanislav Baška

Pre ficovoličov: prečo je prvý dôchodkový pilier neudržateľný.

Moja snaha vysvetliť to, prečo je prvý dôchodkový pilier neudržateľný bez akýchkoľvek cudzích pojmov, čo najstručnejšie a najjednoduchšie.

  • 28. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 36
reklama
SkryťZatvoriť reklamu