reklama

Neskoro-novoročný krátky príhovor

Dnes som dostal chuť reagovať pár slovami, ktoré v podstate ani nie sú moje, na nášho (aby som nebol chrapúň hned v úvode) pána prezidenta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prezident slovenského nádora, názora alebo čohoto sa nám po 400 dňoch, čo je skoro celý rok, rozhodol vytrieť si s ústavou riť. Ono niekto môže tvrdiť, že preháňam, predsa len protiústavný zákon je proti celej ústave, nie proti pár článkom. Ale ja mu to asi odpustím. Predsa len je to starý +ujo a ja s tým aj tak nič nespravím. Keby tam nebol, neboli by ani závody na autách. Potom s nimi nebudem ani ja. Budem sedieť doma alebo v robote. Boh nám žehnaj za takéhoto prezidenta a keď ten nie, poprosme aspoň nášho pápeža Dominika XVI.

Stanislav Baška

Stanislav Baška

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som, kto som, ale žijem podľa jednej pravdy: "život je najhorší profesor, nikdy nepovie vopred z čoho ťa vyskúša." Zoznam autorových rubrík:  VysvetlenieŠportSúkromnéPolitika- ako to vidím ja

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu